(Tijdelijke) Administratieve Ondersteuning
Veel bedrijven en organisaties hebben ermee te maken, de terugkerende behoefte aan (tijdelijke) administratieve ondersteuning, bijvoorbeeld door extra drukte, ziekte of (zwangerschaps)verlof.
We hebben inmiddels een ruime ervaring opgedaan in het bieden van ondersteuning aan bedrijven. Hierbij kunt u denken aan ondersteuning op het gebied van secretariaat, management, personeel en de organisatie van evenementen.
Onze medewerkers zijn flexibel en ervaren op administratief gebied en bieden ook u graag de optimale administratieve ondersteuning.
Onze dienstverlening bestaat onder andere uit:
- Secretariaatsdiensten
Heeft u tijdelijk een secretaresse nodig? Blijven door gebrek aan capaciteit belangrijke werkzaamheden liggen?
Of het nu gaat om agenda- of correspondentiebeheer, tekstverwerking, de verzorging van mailings en alle andere denkbare secretariële en administratieve activiteiten waarmee uw organisatie dagelijks geconfronteerd wordt, wij staan voor u klaar.
Wij kunnen bij u op locatie ingezet worden of u kunt uw gehele secretariaat aan ons uitbesteden, hierbij kunt u ons inhuren op projectbasis, voor een bepaalde periode of per uur.
- Notuleren
Een goede interne communicatie en onderlinge afstemming zijn aan de orde van de dag. Maar wie legt de gemaakte afspraken vast? Hoe houdt u iedereen op de hoogte van interne ontwikkelingen, acties en afspraken?
Het maken van een duidelijk en goed leesbaar vergaderingsverslag is een tijdrovende bezigheid, deze taak nemen wij graag voor onze rekening. Wij verzorgen heldere, concrete verslagen in uw format of uw huisstijl. Hierbij is alles mogelijk van doelgerichte actielijst, samenvatting tot een woordelijk verslag.
- Klantenservice
Hoe uw bedrijf omgaat met klanten na de aanschaf/ aankoop is belangrijk voor het gevoel van service van de klant. Hierin kunnen wij ondersteuning bieden. Wij ontvangen de opmerkingen en klachten van uw klanten, behandelen deze en koppelen belangrijke inzichten terug naar de organisatie.
- Boekhouding
Wij kunnen ondersteuning bieden bij het op orde brengen en houden van uw administratie, de facturen, de boekhouding en uw aangiften. Voor het voeren van uw boekhouding hebben wij overeenkomsten met belastingadviseurs en -specialisten, boekhouders en accountants. Hierdoor beschikken wij over alle specialismen die nodig zijn om uw boekhouding optimaal te voeren en betaalt u niet teveel.
- Evenementenorganisatie
Uw bedrijfsuitje, (her)opening van uw zaak of een beursevenement? Wij kunnen u, eventueel in samenwerking met één van onze vertrouwde partners, van begin tot eind ondersteunen.
Hierbij kunt u onder andere denken aan: het ontwerpen van uitnodigingen, het uitwerken van een concept, het selecteren en boeken van accomodaties, deelnemersregistraties, het opstellen van het programma, het uitnodigen van sprekers en beursvertegenwoordiging.
- Tekst en redactie
Bent u op zoek naar informatieve, commerciële en/of wervende teksten toegespitst op uw doelgroep en in lijn met uw imago? Wij beschikken over een gespecialiseerd team voor het opstellen of redigeren van brochures, (personeels-)advertenties, uw personeelsblad, productbeschrijvingen, mailings, nieuwsbrieven en websites.
- Personeelsdiensten
Wij bemiddelen in banen, dat deden we al langer. Wat nieuw is, is dat als u een functie wilt vervullen op secretarieel, (financieel-) administratief of ondersteunend gebied op MBO of HBO niveau, wij deze functie tijdelijk op ons kunnen nemen terwijl wij zoeken naar de optimale kandidaat. Hierdoor leren wij uw vraag nog beter kennen en beschikt u direct over de (extra) capaciteit die u zoekt.
- Personeelszaken
Heeft u ondersteuning nodig bij het opstellen van een reglement of personeelshandboek? Heeft uw organisatie de personeelsdossiers op orde? Ook op het gebied van personeelszaken kunnen wij ondersteuning bieden.
Elk bedrijf kent wel perioden waarin een aantal extra handen goed van pas komen, wij zijn u dan ook graag van dienst.